اخبار

کارگاه آموزشی قوانین مالیاتی در نظام سلامت برگزار شد

خیرین
مدیریت سازمانهای مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه با همکاری اداره کل امور مالیاتی استان در راستای توانمندسازی مدیر عاملان موسسات خیریه بیمارستانی و کارشناسان مشارکت‌های مردمی واحدهای تابعه ، کارگاه آموزشی در خصوص قوانین مالیاتی در نظام سلامت برگزار نمود.

آشنایی با مواد ۱۳۹ و ۱۷۲ قانون مالیات های مستقیم / راهکارهای بهره مندی از معافیت و مشوق های قانونی/ شرایط بهره مندی موسسات خیریه بیمارستانی از معافیت مالیاتی / آشنایی با سامانه مودیان از مهمترین مسائل مطرح شده در این نشست بود.

در حال حاضر ۱۷ موسسه خیریه بیمارستانی ثبت شده در کنار تمامی بیمارستانهای دولتی با اهداف تامین نیازهای دارویی و درمانی بیماران، تامین تجهیزات پزشکی، ساخت و توسعه فضای بیمارستانی در حال فعالیت می باشند.

دکتر محمدی رئیس دانشگاه گفت: افرادی که در کار خیر در حوزه سلامت فعالیت می کنند بالاترین اجر و ثواب را می برند چرا که‌ طبق آیه قرآن نجات جان یک انسان‌ یعنی نجات جان بشریت

وی اظهار داشت: با تلاشهای خیرین بزرگوار اقدامات خوبی در حوزه سلامت انجام شد این اقدامات هم درراستای کمک به بیماران است و هم در راستای زیر ساختهای درمانی می باشد.

دکتر محمدی عنوان کرد: مرکز بزرگ قصرشیرین یک مرکز دو هزار متری است که بیش از ۷۰ میلیارد تومان برای آن هزینه شد ، این مرکز به کمک شما خیرین در سه ماه ساخت و تجهیز شد که جای قدردانی و تشکر دارد.

وی افزود: با رشد تورم تراز بیمارستانهای ما به ویژه در شهرستانها منفی است و در این شرایط سخت وحود شما خیرین دلگرم کننده می باشد.

رئیس دانشگاه بیان کرد: مراکز درمان‌ ناباروری با توجه به بحث جوانی جمعیت ، راه اندازی مراکز تشخیص و درمان سرطان و کمک به بیماران دیالیزی از جاهایی است که نیاز به کمک و حمایت خیرین دارد.
۱۴ اسفند ۱۴۰۲ ۰۹:۱۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید