اخبار

نشست معاون آموزشی وزارت بهداشت با مدیران گروههای آموزشی و روسای دانشکده ها / راه اندازی حدود ۲۰ رشته جدید در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

راه اندازی حدود ۲۰ رشته جدید
 

 نشست معاون آموزشی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی با مدیران گروههای آموزشی و روسای دانشکده ها برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر محمدی رئیس دانشگاه در این نشست ضمن قدردانی از دکتر باقری فرد معاون آموزشی جهت حضور در کرمانشاه با وجود مشغله کاری زیاد گفت: انشاءالله با وجود ایشان مشکلاتی که در زمینه آموزشی در دانشگاه کرمانشاه وجوددارد مرتفع گردد.

وی اظهار داشت : دید بلندی که در حال حاضر برای توسعه رشته ها در معاونت آموزشی وزارتخانه وجود دارد موجب شد که ۲۰ رشته جدید تحصیلی در دانشگاه کرمانشاه راه اندازی شود و فرزندان این دیار به نقاط دیگر کشور برای تحصیل مراجعه نکنند.

رئیس دانشگاه با بیان اینکه توسعه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به استانهای همجوار نیز کمک می کند  گفت: استانهای همسایه نیز هم برای درمان و هم تحصیل به کرمانشاه مراجعه می کنند.

وی افزود: اخذ مجوز دانشکده های فناوری نوین و اضافه شدن ده رشته تخصصی و فوق تخصصی از دیگر موضوعاتی است که در حال حاضر دانشگاه کرمانشاه به دنبال آن می باشد.

دکتر محمدی گفت: در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ۵۴۰ عضو هیات علمی وجود دارد که با تلاش فراوان در حال خدمت رسانی به مردم این دیار هستند.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه کرمانشاه توانست در رتبه بندی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در حوزه فناوری با یک پله صعود رتبه دوم را کسب نماید.

گفتنی است مقرر شد در این نشست مدیران آموزشی گروههای مختلف نقطه نظرات و مشکلات خود را در زمینه های آموزشی با دکتر باقری فرد در میان بگذارند.

۱۹ اسفند ۱۴۰۲ ۱۴:۴۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید