اخبار

دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه درخشانترین دانشگاه در اجلاس روسای دانشگاههای سراسر کشور

علوم پزشکی
 دکتر محمدی رئیس دانشگاه در نشست با هیات رئیسه گفت: خدارو شاکر و سپاسگزاریم که با تلاشها و دلسوزیهای همه ی اعضای محترم هیات علمی شاهد پیشرفتهای فراوانی در دانشگاه هستیم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه وی بابیان اینکه هفته گذشته اجلاس سه روزه روسای دانشگاههای علوم پزشکی برگزار شد گفت: در این اجلاس کرمانشاه سرآمد همه دانشگاهها و درخشانترین دانشگاه در حوزه های مختلف بود‌.

به گفته وی روز اول اجلاس در سالن اجلاس سران که وزاری بهداشت همسایه و منطقه ، نمایندگان سازمان‌جهانی بهداشت، سفرای ۲۵ کشور و روسای دانشگاهها و مسئولین کشور حضور داشتند ، از دانشگاه کرمانشاه به عنوان تنها دانشگاه برتر درحوزه سلامت خانواده و نظام ارجاع تقدیر شد.

وی افزود: همچنین از سه دانشگاه در پویش ملی سلامت(طرح غربالگری دیابت و فشار خون بالا) تقدیر شد که دانشگاه اول کرمانشاه بود و از دانشگاه اصفهان‌ و کردستان با عناوین دوم و سوم تقدیر شد.
 
دکتر محمدی گفت:در همان روز در برنامه وزارت کشور و وزارت علوم در رتبه بندی دانشگاهها در بین‌المللی سازی ، مدیریت بین‌الملل دانشگاه رتبه برتر را  کسب نمود و در این‌ جشنواره که بانام ثریا بود دانشگاه کرمانشاه توسط وزیر علوم،تحقیقات و فناوری مورد قدردانی قرار گرفت. 

وی همچنین افزود: در سه حوزه مهم دیگر در روز دوم اجلاس در جلسه وزارتخانه از دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تقدیر بعمل آمد : بالاترین روند رشد در حوزه تحقیقات و فناوری ، مرکز تحقیقات عوامل محیطی تأثیرگذار بر سلامت دانشگاه و مرکز تحقیقات اختلالات خواب دانشگاه با عناوین رتبه اول تقدیر شد.

دکتر محمدی گفت: جایگاه دانشگاه کرمانشاه به لطف خدا در وزارتخانه جایگاه بالایی است و این‌نتیجه تلاش همه همکاران ارجمند است.

وی در ادامه عنوان کرد:روز گذشته معاون آموزشی وزارت بهداشت به کرمانشاه آمدند و خوشبختانه‌نتایج خوبی به دنبال داشت و رضایت مندی اعضای هیات علمی و معاونت آموزش دانشگاه را در پی داشت.

وی بابیان اینکه افتتاح آزمایشگاه جامع و ارتقاء مرکز مهارتهای بالینی به نسل جدید از مهمترین اتفاقات خوب دیروز بود گفت: به نوبه خودم از تک تک اعضای محترم هیات علمی تشکر می نمایم و ان شاالله علاوه بر پیشرفت استان در حوزه سلامت اجر اخروی هم شامل حال همه شما گردد.

وی گفت: ماه‌مبارک رمضان را پیش رو داریم ، ماه بندگی که از تمام ماهها بالاتر است و امیدوارم همه‌ ما بتوانیم از برکات این‌ماه بهره کافی ببریم.

گفتنی است در این‌ نشست دکتر محمدی از دکتر شکیبا معاون بهداشتی ، دکتر جلیلی معاون تحقیقات و فناوری و دکتر پاسدار مدیر امور بین‌الملل دانشگاه به خاطر افتخارات  کسب شده تجلیل کرد.

تقدیر
تقدیر
تقدیر
تقدیر
تقدیر
۲۰ اسفند ۱۴۰۲ ۱۶:۳۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید