اخبار

ارزشمندترین سرمایه در کشور ما فرهنگ بسیجی است که هم‌ کار و تلاش دارد و هم‌معنویت

اندیشه ورز
 دکتر محمدی رئیس دانشگاه در نشست با اعضای هیات اندیشه ورز بسیج جامعه پزشکی استان🔻

 از زحمات خالصانه بسیج جامعه پزشکی قدردانی می کنم به ویژه رئیس بسیج جامعه پزشکی استان که همیشه مجدانه پی گیر ارائه خدمات به جامعه هستند.

 فرارسیدن ماه مبارک رمضان‌ و پیشاپیش عید نوروز را تبریک عرض می کنم و امیدوارم خداوند این‌ عنایت را به همه ما داشته باشند که از لحظه به لحظه این‌ ماه عزیز بهره ببریم.

 یکی از بزرگترین سرمایه های کشور ما و اصلی ترین تفاوت کشور ما با کشورهای دیگه همین فرهنگ بسیجی است که نشات گرفته از اسلام‌ ناب محمدی (ص)  است که در هیچ جای دنیا این فرهنگ وجود ندارد.

همین فرهنگ باعث نجات کشور ما از پیچ و خمهای مختلف شد ، اگر فرهنگ بسیجی نبود اوایل انقلاب نمی توانستیم بر مشکلات غلبه کنیم و درجنگ تحمیلی در برابر ابرقدرتهای دنیا بایستیم .

فرهنگ بسیجی فرهنگ ایمان و  ازخودگذشتگی ، کار و تلاش شبانه روزی است و همین فرهنگ بسیجی است که باعث شد خودباوری در جوانان ایجاد شود و پیشرفته ترین تجهیزات نظامی توسط همین جوانان ساخته شود و امروزه بتوانیم در برابر تحریم های اقتصادی مقابله کنیم.

 با کمک‌ همین تفکر بسیجی است که توانستیم در حوزه سلامت به قله های افتخار برسیم و نظام سلامت ایران در دنیا حرف برای گفتن داشته باشد.

ارزشمندترین سرمایه در کشور ما فرهنگ بسیجی است که هم‌ کار و تلاش دارد و هم‌معنویت و باید تقویت شود.

از اعضای هیات اندیشه ورز انتظار می رود که با شناخت و آگاهی مشکلات را بررسی نموده و به ویژه در بحث قانونگذاری به نمایندگان مجلس کمک‌کنند. 

 دکتر منصوری رئیس بسیج جامعه پزشکی 🔻

جلسات هیات اندیشه ورز به صورت فصلی است ، طبق دستورالعملهای آمده فعالیتهای  هیاتهای اندیشه ورز باید تخصصی تر شوند به همین‌منظور سه کارگروه در حوزه های بهداشت ، درمان و فرهنگی در نظر گرفتیم‌ که در سال آینده فعالیتهای این سه کارگروه با همت شما عزیزان آغاز می شود‌.

 اقدامات بسیج جامعه پزشکی در سال ۱۴۰۲  با صعود به قله های بازی دراز شروع شد و به همان‌ هم‌ ختم شد، اعزام اساتید ، کارکنان‌ و دانشجویان را در اردیبهشت و اسفندماه داشتیم و  اردوهای مختلف زیارتی و ورزشی نیز برگزار شد. 

اردوهای جهادی سازمان بسبج جامعه پزشکی استان در کشور مقام اول را کسب نموده و این یکی از افتخارات دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه است.

در قالب طرح شهید رهنمون ۳۲۴ اعزام تخصصی و عمومی انجام شد که ۱۱۶ نفر پزشک متخصص و ۳۸۹ نفر پزشک عمومی و ۱۹۴۴ کادر پرستاری متشکل از پرستار بهیار و پزشک‌ یار اعزام شد و ۱۵۲۶۷۲ نفر خدمات دریافت نمودند.

 غربالگری فشار خون و دیابت برای ادارات و مردم جامعه ، برپایی  ایستگاهای درمانی در مناسبتهای مختلف ، اعزام تیمهای پزشکی به سرای سالمندان ، زندان ،مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست و همچنین ارائه خدمات درمانی  خانواده های زندانیان نیز در سال جاری انجام شده است. 

 پوشش درمانی در کربلای معلی و ایام  اربعین‌حسینی (ع) ، راه اندازی مرکز نفس در شهر کرمانشاه منجر به دنیا آمدن ۱۴ نوزاد شد، توزیع بسته های معیشتی در بین نیازمندان ، تجلیل از پیشکسوتان حوزه بهداشت و درمان و برگزاری مراسمات ملی مذهبی از دیگر اقدامات انجام شده در سال جاری بوده است.

۲۷ اسفند ۱۴۰۲ ۱۰:۲۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید