اخبار

پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به مناسبت هفته گرامیداشت مقام استاد

مقام استاد,علوم پزشکی
 
                       "بسمه تعالی" 

 اهمیت هر موضوع در گذر تاریخ سببی است برای ثبت آن در دفتر روزگار تا با تورق آن منزلت مناسبت ها تداعی گردد.

آموختن آغازی است در طریق کمال که نیل به مقصود در این مسیر پر فراز و نشیب ،راهبری طلب می نماید که عمر خود را در خودسازی و دانش اندوزی سپری نموده و همچون سراجی ظلمات راه را منور نماید.

 استادی منصب شریفی است که محدود به زمان و مکان نمی باشد و سیطره آن بر روح به وسعت قلوب تمام دانش پژوهان است.

 شأن معلم در جامعه در تمام ادوار بی بدیل بوده و نقش کلیدی این قشر فرهیخته در تعالی همه جانبه بشریت دلیل رجحان این شغل بر سایرین می باشد، چرا که کسب علم لازمه هر کاری بوده و این امر بی استاد میسر نمی گردد.

ایثار و تلاش بی وقفه آموزگار در تربیت شاگردان مملو از عشقی است که همچون پدری مهربان، فرزند خویش را نمو داده و عمر خود را نثار شکوفا نمودن درخت دانش سپری کرده است.

 فرارسیدن ۱۲ اردیبهشت ماه سالروز شهادت استاد گرانقدر شهید دکتر مرتضی مطهری که سالیان متمادی از عمر با برکت خود را صرف تعلیم جامعه نمود ، فرصتی فراهم آورد تا با زنده نگاه داشتن یاد این شهید والا مقام از تمامی اساتید گرانقدر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی که به حق تلفیق علم و عمل در آنها تجسم نموده و با عزمی راسخ رسالت تربیت فرزندان این مرز و بوم و طبابت مردم را به احسن وجه ایفا نموده ، قدردانی نماییم.این توفیق عطیه ای است الهی که نصیب انسان هایی می گردد که نام نیکشان بر تارک تاریخ ماندگار خواهد بود.

 به همین منظور فرارسیدن روز استاد را خدمت تمام اساتید گران سنگ دانشگاه تبریک عرض نموده و سلامت و سرافرازی را برای شما عزیزان از خداوند سبحان تمنا دارم.
   
                  دکتر قباد محمدی 
                    رییس دانشگاه


۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۰:۵۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید