اخبار

بیانیه هیات هم اندیشی اساتید دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در محکومیت برخورد و سرکوب خشونت‌بار پلیس آمریکا با اساتید و دانشجویان حامی فلسطین

بیانیه هیات هم اندیشی اساتید دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در محکومیت برخورد و سرکوب خشونت‌بار پلیس آمریکا با اساتید و دانشجویان حامی فلسطین
 اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه‌ علوم پزشکی کرمانشاه در بیانیه ای، برخورد و سرکوب خشونت‌بار پلیس آمریکا با اساتید و دانشجویان حامی فلسطین را محکوم نمودند.

متن بیانیه به شرح زیر است:

              "بسمه تعالی"

 غزه امروز مسئله اول دنیا است؛صهیونیست‌ها و پشتیبانان آمریکایی و اروپایی آنها نمی‌توانند مسئله غزه را از دستور کار افکار عمومی دنیا خارج کنند.

         حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)

غرب و حامیان رژیم صهیونیستی همه تلاش خود را برای پاک کردن اذهان مردم از جنایت رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین بکار بستند، اما دانشجویان با هوشیاری در دانشگاه ها به دفاع و حمایت از مردم فلسطین برخواستند.

مظلومیت مردم فلسطین در حال بیدار کردن وجدان‌های خفته دانشجویان است، اما پلیس آمریکا با حمله خشن و بی رحمانه به دانشگاه‌ها آن‌ها را سرکوب می‌کنند.

در روزهای اخیر و به رغم بایکوت خبری، شاهد انتشار تصاویری تأسف‌برانگیز و شرم‌آور از سرکوب و برخورد خشونت‌بار پلیس آمریکا با اساتید و دانشجویان حامی فلسطین هستیم. 

تصاویری که به روشنی مؤید رفتارهای متناقض دولت آمریکاست که از یک طرف خود را به عنوان مهد آزادی بیان معرفی می‌کند و برای سایر کشورها نسخه‌ی رعایت حقوق بشر می‌پیچد، اما از طرف دیگر؛ این‌گونه اساتید دانشگاهی و دانشجویان را به جرم حمایتِ مدنی از مردم مظلوم غزه، سرکوب، تهدید و اخراج می‌کند.

ما اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه کرمانشاه ، ضمن محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، مواجهه‌ی بشردوستانه و شجاعانه دانشگاهیان آمریکا و موضع همدلانه در دفاع از مظلومیت مردم غزه را تحسین نموده و سرکوب این اساتید و دانشجویان را توسط پلیس و دولت آمریکا که مؤید حمایت همه‌جانبه از جنایات رژیم منحوس صهیونیستی است قویاً محکوم می نماییم. .

  هیات هم اندیشی اساتید دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه 


۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۳۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید