اخبار

دکتر امامی رضوی : کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی بهترین کمیسیون بهداشت و درمان تاریخ مجلس شورای اسلامی است.

دکتر امامی رضوی : کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی بهترین کمیسیون بهداشت و درمان تاریخ مجلس شورای اسلامی است.
در طرح قطب بندی دانشگاه ها با ایجاد همصدایی و همدلی می توانند در برآوردن نیازهای همدیگر تلاش بیشتری صورت دهند.

به دنبال قطب بندی در بخش مدیریت بحران که نتیجه مطلوبی در بر داشت به قطب بندی درمان در کشور پرداختیم به امید آنکه هماهنگی متقابل دانشگاه ها نظام مند تر شده و استفاده از امکانات و خدمات پزشکی موجود در استان ها گسترش یابد.

معاون درمان وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی با اعلام این مطلب درخصوص چگونگی قطب بندی به موضوعاتی چون بحث های اقلیمی ، فرهنگی ، سلامت ، آموزش ، پژوهش اشاره نمود و تاکید کرد در این مورد دانشگاه ها با ایجاد همصدایی و همدلی می توانند در برآوردن نیازهای همدیگر تلاش بیشتری صورت دهند.

دکتر امامی رضوی که در نشست اعضای هیات رییسه دانشگاه های علوم پزشکی غرب کشور سخن می گفت به تشریح ویژگی های خاص برنامه پنجم توسعه پرداخت و تصویب و ابلاغ نقشه جامع سلامت و برنامه نظام سلامت در افق 1404 را در راستای حل مشکلات در درازمدت و برخورداری از امنیت ، رفاه و سلامت مردم دانست.

دکتر امامی رضوی همچنین با تشکر از اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی این کمیسیون را بهترین کمیسیون بهداشت و درمان تاریخ مجلس شورای اسلامی خواند و به تلاش نمایندگان در اختصاص 10 درصد هدفمندی یارانه ها و افزایش 30 درصد اعتبارات سلامت اشاره ، مجموعه این تلاش ها را حرکت جهشی قابل توجهی ارزیابی نموده و هماهنگی دستگاه های اجرایی به ویژه توجه ریاست محترم جمهوری و پیگیری وزیر محترم بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی را در این راه ستود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اختصاص یکهزار تخت ICU  و تکمیل شبکه های اورژانس پیش بیمارستانی با افتتاح 500 پایگاه اورژانس تا پایان سالجاری اشاره کرد و استقرار حاکمیت بالینی را در کشور ضروری اعلام کرد.

 

 

۲۲ تیر ۱۳۹۰ ۱۳:۵۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید