اخبار

درگذشت نابهنگام دو نفر از تکنسینهای فوریتهای پزشکی درحین انجام وظیفه

درگذشت نابهنگام دو نفر از تکنسینهای فوریتهای پزشکی درحین انجام وظیفه
این حادثه در سر پیچ روستای نازلیان شهرستان صحنه اتفاق افتاد که آمبولانس از مسیر جاده منحرف وبعد از واژگونی دچار آتش سوزی شد

دونفر از تکنسینهای مرکز مدیریت حوادث وفوریتهای پزشکی استان کرمانشاه مستقر در پایگاه جاده ای شهرستان دینور در تاریخ 31/4/90 در حین انتقال بیمار تصادفی راکب موتور سیکلت در محور دینور به کرمانشاه جان خود را از دست دادند.

این حادثه در سر پیچ روستای نازلیان شهرستان صحنه اتفاق افتاد که آمبولانس از مسیر جاده منحرف وبعد از واژگونی دچار آتش سوزی شده و بیمار وهمراه بیمار باتفاق تکنسین راننده عمر ویسی زاده در دم فوت می نمایند تکنسین دوم که در کابین عقب آمبولانس مشغول خدمات رسانی به بیمار بوده با وسیله نقلیه عبوری به بیمارستان طالقانی کرمانشاه اعزام که متاسفانه بعلت شدت جراحات در اطاق عمل بیمارستان طالقانی فوت مینماید.

 همچنین به دنبال این حادثه دکتر نیکبخت به همراه معاونین در مراسمی که به یاد تکنسینهای فوریتهای پزشکی برگزار شد حضور پیدا کردند .

در این مراسم  دکتر نیکبخت ضمن تسلیت به خانواده های تکنسینهای متوفی این مصیبت وارده را به تمامی پرسنل خدوم فوریتهای پزشکی وخانواده های آنان تسلیت گفته وبرای آنان رحمت الهی خواستار شدند.ایشان در پایان اظهار داشتند آماده هرگونه همکاری با خانواده های متوفی می باشند.

۴ اَمرداد ۱۳۹۰ ۱۰:۱۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید