اخبار

نصب یکی از پیشرفته ترین دستگاه های هماتولوژی دنیا در مرکز آموزشی ، درمانی آیت اله طالقانی

نصب یکی از پیشرفته ترین دستگاه های هماتولوژی دنیا در مرکز آموزشی ، درمانی آیت اله طالقانی
دستگاه هماتولوژی ادویا یکی از پیشرفته ترین دستگاه های هماتولوژی در دنیا ساخت کارخانه زیمنس است و به عنوان سومین دستگاه از این مدل در کشور در آزمایشگاه مرکز آموزشی ، درمانی آیت اله طالقانی کرمانشاه نصب و راه اندازی شد.

دستگاه هماتولوژی ادویا یکی از پیشرفته ترین دستگاه های هماتولوژی ( شمارشگر سلول های خونی ) در دنیا ساخت کارخانه زیمنس است و به عنوان سومین دستگاه از این مدل در کشور در آزمایشگاه مرکز آموزشی ، درمانی آیت ا... طالقانی کرمانشاه نصب و راه اندازی شد.

مدیر مرکز آموزشی ، درمانی آیت اله طالقانی با اعلام این خبر گفت : این دستگاه با قابلیت اندازه گیری پارامترهای اصلی خون از قبیل شمارش گلبولهای قرمز ، سفید و پلاکت و سایر پارامترهای مرتبط قابلیت تفکیک 6 نوع از سلولهای گلبولهای سفید خون را به طور مجزا و نیز قابلیت تشخیص انواع کم خونی های رایج را دارد .

محمد ابراهیم فرجی افزود :این دستگاه با نرم افزار پیشرفته و قابلیت رسم منحنی سلولهای خونی امکان تشخیص آسان تر را در اختیار پزشکان قرار می دهد و به بیماران خونی در جامعه کمک می نمایدتا با در دست داشتن جواب آزمایش قابل قبول روند سیر بیماری خود را پیگیری نمایند.

وی تاکید کرد که این دستگاه با قابلیت انجام 120 آزمایش CBC درساعت می تواند به دقت و سرعت کار مراجعان و بیماران کمک قابل توجهی بنمابد.

۲۵ اَمرداد ۱۳۹۰ ۱۰:۱۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید