اخبار

با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیمارستان 96 تختخوابی امام خمینی (ره) سنقروکلیایی افتتاح شد

با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیمارستان 96 تختخوابی امام خمینی (ره) سنقروکلیایی افتتاح شد
بیمارستان 96 تختخوابی امام خمینی (ره) شهرستان سنقروکلیایی عصر روز یکشنبه با حضور دکتر مرضیه دستجردی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مسوولین افتتاح شد.
کرمانشاه - بیمارستان 96 تختخوابی امام خمینی (ره) شهرستان سنقروکلیایی عصر روز یکشنبه با حضور دکتر مرضیه دستجردی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر نیکبخت رییس دانشگاه علوم پزشکی ، فدایی نماینده مجلس، حیدری فرماندار و جمعی دیگر از مسوولین افتتاح شد.

بیمارستان 96 تختخوابی سنقروکلیایی از تمام تجهیزات لازم برخوردار بوده و در چهار بخش ' اورژانس، اطفال، جراحی و زنان و زایمان ' مشغول به ارایه خدمت به بیماران خواهد بود.
هم اکنون 10 پزشک متخصص در قسمتهای ' داخلی، زنان و زایمان، کودکان، قلب، رادیولوژی، عمومی و بیهوشی' در بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان سنقروکلیایی مشغول به خدمت رسانی هستند.
برای ساخت و تجهیز این بیمارستان حدود 350 میلیارد ریال هزینه شده است.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه مراسم افتتاح بیمارستان 96 تختخوابی سنقروکلیایی، ضمن ابراز شادمانی از به ثمرنشستن تلاش دسته جمعی مسوولین برای راه اندازی و افتتاح این بیمارستان، ابراز امیدواری کرد بهترین خدمات به مردم منطقه ارایه شود.
دکتر مرضیه وحید دستجردی با بیان اینکه داشتن بیمارستانی مجهز مانند بیمارستان 96 تختخوابی سنقروکلیایی حق مردم این شهرستان است، اظهار داشت: سنقرو کلیایی به دلیل موقعیت جغرافیایی و جمعیتی که دارد از اهمیت بالایی برخوردار بوده و وجود چنین بیمارستانی در آن نوعی ضرورت به حساب می آمد.
وی با بیان اینکه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی متخصصین خوب و توانمندی را برای بیمارستان سنقروکلیایی در نظر گرفته است، ابراز امیدواری کرد با توجه به وجود نیروهای متختصص در منطقه برای تکمیل کادر درمانی از آنها استفاده شود.
دکتر دستجردی یادآور شد: بخش ' سی تی اسکن 'بیمارستان 96 تختخوابی سنقروکلیایی نیز بزودی راه اندازی می شود.
وی همچنین با اشاره به اینکه در سفرهای استانی رییس جمهور به کرمانشاه تاکنون 87 دستگاه آمبولانس مجهز به بیمارستانها و مراکز درمانی این استان، از اختصاص سه دستگاه آمبولانس جدید دیگر به مراکز فوق در کرمانشاه خبر داد.
دستجردی در پایان با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از توانمدیهای بسیاری برخوردار است، خواستار تلاش مسوولین این دانشگاه برای ارتقاء به تیپ یک شد.

۲۶ مهر ۱۳۹۰ ۰۹:۰۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید