اخبار

گام دوم برای معرفی نان برتر در دبیرخانه نان برداشته شد.

گام دوم برای معرفی نان برتر در دبیرخانه نان برداشته شد.
در حین استفاده از خمیر مایه بازرسان و بعبارتی از نانوایی های شرکت کننده در طرح نمونه گیری میکنند و در عین حال موازین مورد نظر برای انتخاب یک نان خوب و اعلا را آزمایش میکنند.

 دومین جلسه دبیرخانه نان برتر برگزار شد.

در این جلسه اعضا پس از بررسی لیست نانوایان ممتاز کرمانشاه اقدام به تهیه لیست موارد و شاخصهای نان برتر نموده و سپس نماینده سازمان فنی حرفه ای مشخصات بیست واحد خبازی ممتاز کرمانشاه را که در مسابقات برگزار شده توسط این سازمان به رتبه های برتر دست یافته بودند ارائه نمود. سپس برنامه زمانبندی اجرای طرح "نان برتر" مورد مشورت قرار گرفته و راههای تبلیغ فرهنگ "نان برتر" نیز ارزیابی و تصویب شد. 
 رئیس اداره نظارت بر مواد غذایی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در انتهای دومین جلسه دبیرخانه نان برتر گفت : خوشبختانه با حمایتهای معاونت غذا و دارو کار این دبیرخانه بسرعت درحال پیشرفت است و انشالله از ابتدای هفته آینده شروع به دعوت از واحدهای نمونه خبازی و ارائه بسته ها پیشنهادی به آنها خواهیم نمود. دکتر پیمان پاکزاد گفت : ما در این بسته ابتدا آموزشهای لازم و نحوه استفاده از خمیر را ارائه میدهیم. در حین استفاده از خمیر مایه نیز بازرسان و بعبارتی داوران ما از نانوایی های شرکت کننده در طرح نمونه گیری میکنند و در عین حال موازین مورد نظر برای انتخاب یک نان خوب و اعلا را آزمایش میکنند. نهایتا امیدواریم در اسرع وقت بتوانیم نان برتر و خبازیهای مرغوب را به مردم معرفی کنیم.
وی افزود امیدواریم که بتوانیم با این کار فرهنگ رقابت برای بهتر شدن و برتر شدن را در بین صنف خباز نهادینه کنیم و برکت و دعای خیر را بر سر سفره های همشهریانمان میهمان نماییم.
۱۲ دی ۱۳۹۰ ۱۰:۱۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید