اخبار

حجه الاسلام والمسلمین مصطفی کاظمی اصل به عنوان سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه معرفی شد.

حجه الاسلام والمسلمین مصطفی کاظمی اصل به عنوان سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه معرفی شد.
کاظمی اصل رهنمودهای مقام معظم رهبری را ملاک برنامه های خود در نهاد معرفی نمود.

حجه الاسلام والمسلمین مصطفی کاظمی اصل به عنوان سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه معرفی شد.

درمراسمی که به منظور تقدیر از 13 سال تلاش حجه الاسلام والمسلمین فرهادزاده به عنوان مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و معارفه حجه الاسلام والمسلمین کاظمی اصل صبح روز نوزدهم بهمن ماه در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی دانشگاه برپا شد ، معاونت دفاتر ، اساتید و مبلغان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها ، مسئولین این دفاتر در دانشگاه های استان ، رییس دانشگاه علوم پزشکی و تنی چند از مسئولان دانشگاهی و استانی حضور یافتند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در این مراسم با اشاره به اینکه پیش از انقلاب اسلام در خطر بود و امام به عنوان مرجع در حرکتی ایثارگرانه و با تدابیر هوشمندانه مشکلات سر راه انقلاب را یکی پس از دیگری مرتفع نمود تا اینکه انقلاب به پیروزی رسید و تدبیر مهمتر او اجازه ندادن به ملی گراها و لیبرال ها و... که قصد داشتند انقلاب را از مسیر اصلی خارج کنند بود.

دکتر نیکبخت همچنین به سخنرانی مقام معظم رهبری در خطبه های نمازجمعه اخیر تهران اشاره و با ارزشمند قلمداد نمودن این سخنان اشاره نمود که رهبر فرزانه ریزش ها و رویش های انقلاب از 57 تا 90 را بیان و اززبان ایشان ارزش پیشرفت علمی و علم و فناوری مطرح شد که این برای ما دانشگاهیان مایه افتخار و مباهات است که رهبر معظم انقلاب تلاش های علمی ما را رصد می کنند.

وی دربخش دیگری حضور موثر دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه را مثبت ارزیابی و ارتباط این نهاد با اساتید و دانشجویان را راهگشای بسیاری از مشکلات فرهنگی قلمداد نمود و ضمن تشکر از زحمات حجه الاسلام فرهاد زاده راهکارهای لازم برای همکاری نهاد با سایر قسمت ها را مطرح نمود.

حجه الاسلام والمسلمین مسعودی نیز به تشریح اینکه همه روزها روز خداست اما ما به روزهایی یوم الله می گوییم که در آن اتفاق خاصی ظهور و بروز نموده باشد و دهه فجر را نیز از این رو ایام الله می گوییم که مردم با دست خالی آن رژیم تا بن دندان مسلح را شکست دادند.

حاج آقا کاظمی در این مراسم با اشاره به رشد چشمگیر علمی ، اقتصادی و رفاهی در جامعه به بررسی مبحث فرهنگی پرداخت و مسیر و شاخص این اقدامات را توجه عالمانه و دقیق به رهنمودهای مقام معظم رهبری دانست و این امر را ملاک برنامه های خود در نهاد دانشگاه معرفی نمود.

وی گفت : ما باید بکوشیم تا نهاد را به عنوان یک پایگاه عاطفی برای جوانان تبدیل نماییم تا به آن اعتماد کنند.

کاظمی

2

۱۹ بهمن ۱۳۹۰ ۱۱:۲۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید