اخبار

اسلام آباد غرب به عنوان دومین شهر بزرگ استان باید به امکانات تشخیصی و درمانی مناسبی تجهیز شود.

اسلام آباد  غرب به عنوان دومین شهر بزرگ استان باید به امکانات تشخیصی و درمانی مناسبی تجهیز شود.
رییس دانشگاه : باید زمینه لازم جهت جذب پزشکان متخصص به شهرستان فراهم گردد و به طریقی عمل نماییم که در این شهرستان مقیم شوند و در صورت رفتن مبلغ و مشوقی برای دیگر متخصصان باشند تا در این شهر و شهرهای دیگر استان خدمت نمایند.

اسلام آباد  غرب به عنوان دومین شهر بزرگ استان باید با امکانات تشخیصی و درمانی مناسبی مجهز شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه با اعلام این مطلب گفت : باید زمینه لازم جهت جذب پزشکان متخصص به شهرستان فراهم گردد و به طریقی عمل نماییم که در این شهرستان مقیم شوند و در صورت رفتن مبلغ و مشوقی برای دیگر متخصصان باشند تا در این شهر و شهرهای دیگر استان خدمت نمایند.

دکتر محمدرضا نیکبخت که در مراسم تقدیر و معارفه سرپرست شبکه بهداشت و درمان این شهرستان سخن می گفت افزود : دانشگاه تمام تلاش خود را به کار میگیرد تا خدمت مناسب و شایسته مردم شهرستان های استان را ارائه نماید.

این دانشیار دانشگاه همچنین با اشاره به طرح فیشورسیلامت دندان در استان گفت : ما باید از بروز پوسیدگی دندان در افراد جلوگیری کنیم و با رسیدگی به موقع به گیرندگان خدمات بهداشتی و درمانی از وارد شدن آنان به مرحله بیماری جلوگیری کنیم.

دکتر نیکبخت آنگاه به فراهم آوردن زمینه های رفاهی و انگیزشی برای کارکنان پرداخت و گفت : یک خدمتگزار با روحیه و با نشاط مردم می تواند وظیفه خود را به درستی به انجام رساند.

 

۲۰ تیر ۱۳۹۱ ۱۰:۳۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید