اخبار

تقدیر وزیر بهداشت از رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

تقدیر وزیر بهداشت از رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

 

دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی با اهدا لوحی از دکتر مرادی رئیس دانشگاه به جهت مدیریت ، برنامه ریزی ، سازماندهی و ارائه خدمات بهداشت و درمان به زائرین اربعین حسینی(ع) تقدیر کرد.

متن این لوح تقدیر بدین شرح است:

برگزاری مراسم باشکوه پیاده روی اربعین حسینی با حضور بی نظیر مسلمانان میهن عزیز ایران اسلامی و کشورهای همسایه ، گویای اقتدار و وحدت مسلمانان جهان می باشد. انتظار مردم عزیز کشورمان از مسئولین نظام خدمتگزار جمهوری اسلامی ایران پاسخگویی به نیازهای ایشان در راستای سیاستهای نظام جمهوری اسلامی ایران و ارتقاء قدرت این نظام در کل جهان اسلام می باشد. خدای را سپاس می گوییم که توانستیم در ماه محرم و صفر با یاد آقا ابا عبدالله الحسین (ع) و هدایت های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و خدمت به زائرین گرانقدر، کسب معرفت نماییم.

بدین وسیله ، مراتب سپاس و تجلیل خالصانه خود را از تلاش بی دریغ و خستگی ناپذیر جنابعالی جهت مدیریت ، برنامه ریزی ، سازماندهی و ارائه خدمات بهداشت و درمان به زائرین محترم اربعین حسینی ، از هیچگونه تلاشی دریغ ننمودید ، ابراز می نمایم. بی شک خدمات بی شائبه و زحمات ارزشمند شما و همکاران محترم تان ، افتخاری غرورآفرین در تاریخچه خدمات نظام سلامت به جا خواهد گذاشت.

تلاش و زحمات همکاران زیرمجموعه آن دانشگاه در طی مراسم اربعین حسینی قابل توجه و درخور تقدیر ویژه می باشد و بسی شایسته است که این عزیزان توسط جنابعالی تقدیر شوند که بی تردید عنایت جنابعالی باعث تلاش روزافزون مدیران و کارشناسان زیرمجموعه خواهد گردید.

اکنون وقت آن است که با دلی سرشار از اخلاص و با انگیزه مضاعف در جهت ارتقاء بیش از پیش خدمات بهداشت و درمان در کشور جمهوری اسلامی ایران گام برداریم. امید است تا در سایه الطاف الهی و با همت و تلاش مضاعف در خدمتگزاری به مردم شریف اسلامی موفق و مؤید باشید.

 

  دکتر سعید نمکی

  وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی

 

۱۲ آذر ۱۳۹۸ ۰۹:۲۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید