اخبار

دکتر تجری :جامعه دانشجویان، جامعه نخبگان است که آینده کشور در دستان آنان است

دکتر تجری :جامعه دانشجویان، جامعه نخبگان است که آینده کشور در دستان آنان است
 
 

نماینده مردم سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب در مراسم بزرگداشت روز دانشجو گفت: جامعه دانشجویان، جامعه نخبگان است که آینده کشور در دستان آنان است

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر تجری با بیان پیشاپیش روز دانشجو را خدمت شما نخبگان تبریک می‌گویم و بسیار خوشحالم که در چنین مراسم با شکوهی در جمع شما عزیزان هستم گفت: جامعه دانشجویی، جامعه نخبگان کشور و به تعبیر مقام معظم رهبری، یک جامعه پیشرو و اثرگذار است.

وی اظهار داشت: فارغ از هر نوع رفتارهای اجتماعی و سیاسی، شما نیروهای متخصصی هستید که آینده جامعه در دستان شما است، به بعد علمی خود خیلی توجه کنید و  سیاست زده نشوید.

دکتر تجری با بیان اینکه غربی ها مصلحت کشور ما را دوست ندارند و با تحریک هایی که انجام می دهند می خواهند آستانه صبر مردم را کم کنند گفت: دانشجویان باید در این زمینه در هوشیاری کامل باشند و وارد بازی های آنان نشوند.

 

  گفتنی است این آیین سه شنبه شب دوازدهم آذرماه با حضور دکتر کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری، دکتر تجری نماینده مردم سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی، رییس و معاونان دانشجویی،فرهنگی و تحقیقات و فناوری دانشگاه، روسای دانشکده ها و جمعی از دانشجویان در سالن اجتماعات بیمارستان امام رضا(ع) برگزار شد.

تخخخ

 

تقدیر از دانشجویان برتر در حوزه های علمی، ورزشی و فرهنگی پایان بخش این آیین بود.

ودذذذر

 
۱۳ آذر ۱۳۹۸ ۰۹:۰۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید