اخبار

رونمایی از سامانه نوبت دهی الکترونیکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

رونمایی از سامانه نوبت دهی الکترونیکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه
 
از سامانه نوبت دهی الکترونیکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه رونمایی شد.

این مراسم صبح امروز با حضور دادستان کرمانشاه و معاون وی، رئیس و معاونان  تحقیقات و فناوری ، بهداشتی، درمان  و توسعه مدیریت و منابع و جمعی از مدیران دانشگاه در سالن جلسات دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رئیس دانشگاه گفت : برقراری عدالت در دسترسی به خدمات در سطح استان ،دسترسی بسیار آسان و ۲۴ ساعته ، کاهش تردد های هرچند ضروری و کاهش صف های پذیرش در کلینیک و همچنین جلوگیری از مصرف سوخت و کاهش آلاینده ها و آلودگی هوا از مزایای نوبت دهی الکترونیکی است.

دکتر مرادی افزود: کلینیک ها نقش مهمی در بهره گیری بهتر بیماران از خدمات درمانی و کاهش تعداد بستری در بخش‌های بیمارستانی دارند و از این رو ارتقاء کیفیت خدمات درمانگاهی با راه اندازی سیستم نوبت دهی از اولویت های  دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه است.

وی اظهار داشت : نوبت دهی الکترونیکی به منظور ارائه خدمات بهتر و افزایش رضایت مندی بیماران در کلینیک های دولتی تابعه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ، راه اندازی شد.

دکتر مرادی گفت: با راه اندازی سیستم نوبت دهی الکترونیکی، خدماتی نوین به همشهریان و بیماران ارائه و از اتلاف وقت، هزینه و همچنین سرگردانی آنان در مراکز درمانی جلوگیری می شود.

وی عنوان کرد:در حال حاضر ۵۰ درصد نوبت دهی ها در استان از طریق سامانه الکترونیکی انجام می شود و تمام تلاش خود را برای ارائه بهترین خدمات در حوزه درمان و رضایتمندی شهروندان انجام می‌دهیم.

گفتنی است شهروندان می توانند با مراجعه به 

http://Nobat.kums.ac.ir 

و یا با ارسال کد ussd 

55556666#*6655* از طریق تلفن همراه جهت دریافت نوبت اقدام نمایند.

 

۱۶ آذر ۱۳۹۸ ۲۲:۱۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید