اخبار

برخورداری دستیاران و کارورزان از امتیازات ویژه

برخورداری دستیاران و کارورزان از امتیازات ویژه
 
 
 معاون آموزشی دانشگاه گفت:این معاونت در راستای ضرورت حمایت ازکارکنان خطوط مقدم مبارزه با کرونا امتیازات ویژه ای جهت دستیاران و کارورزان را پیشنهاد نموده که در صورت تصویب اجرایی خواهد شد.
 
دکتر خزایی اظهار داشت: با توجه به ضرورت حمایت همه جانبه از طلایه دا‌ران خطوط مقدم مبارزه با بیماری ناشی از ویروس کرونا و نامه وزیر محترم بهداشت درمان و آموزش پزشکی و همچنین نامه معاون محترم آموزشی وزارت در این راستا ، موارد مربوط به دستیاران و کارورزان دانشگاه توسط این معاونت جهت تصویب به هیات امنا پیشنهاد گردید.
 
وی گفت: افزایش کمک هزینه تحصیلی  سالیانه به میزان دو برابر از ابتدای سال ۹۹ برای تمام کارورزان و دستیاران از جمله این موارد است.
 
دکتر خزایی در بیان مورد بعدی گفت: به تمام دستیاران و کارورزان که از اسفند ماه ۹۸ تا پایان بحران در بخشهای ارائه دهنده خدمات به بیماران کرونایی(ریفرال) خدمت می نمایند سه برابر کمک هزینه تحصیلی تعلق گیرد. 
 
وی همچنین در خصوص دانشجویانی نیز که شهریه پرداخت می کنند اظهار داشت: پیشنهاد تخفیف تا ۳۰ درصد صرفا برای دروس تئوری در این ترم و در صورت ادامه بحران برای ترم های آتی به هیات امنا دانشگاه ارسال گردید.
 
۲۸ فروردین ۱۳۹۹ ۲۱:۵۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید