اخبار

توزیع ۲۱ دستگاه همودیالیز بین مراکز درمانی تابعه ی دانشگاه

توزیع ۲۱ دستگاه همودیالیز بین مراکز درمانی تابعه ی دانشگاه
 
 مدیرتجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در راستای ارتقاء موثر خدمات درمانی به بیماران دیالیزی استان و با پیگیریهای کم نظیر انجام شده توسط تیم مدیریتی دانشگاه، ۲۱ دستگاه همودیالیز به ارزش تقریبی چهار میلیارد و دویست میلیون تومان بین مراکز درمانی تابعه دانشگاه ظرف کمتر از شش ماه توزیع شد.
 
دکتر شیرزادیان در گفتگو با میز روابط عمومی دانشگاه گفت:از تعداد ۲۱ دستگاه ماشین همودیالیز خریداری شده، تعداد ده دستگاه در انتهای نیمه دوم سال گذشته توزیع گردیده و در هفته جاری ۱۱ دستگاه باقیمانده بین مراکز درمانی دانشگاه و بر اساس شاخصهای درمانی توزیع می شود.
 
به گفته وی این تنها بخشی از توزیع سراسری تجهیزات دیالیز بین مراکز درمانی ست که از ابتدای طرح تحول نظام سلامت آغاز شده و بصورت مستمر ادامه دارد. 
 
دکتر شیرزادیان اظهار داشت: علاوه برآن ماهیانه نزدیک به ۸۰۰ میلیون تا  یک میلیارد تومان ملزومات دیالیز شامل ستها و فیلترهای مختلف با کیفیت مناسب جهت بخشهای دیالیز تابعه دانشگاه خریداری می گردد.
 
مدیرتجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه گفت:تامین سایر تجهیزات این بخش مهم و حساس در اولویت تصمیم گیریهای دانشگاه قرار داشته و علیرغم آنکه دانشگاه در این حوزه همواره از جنبه مالی متضرر می گردد اما هرگز از تامین مطالبات این قشر حساس که متاسفانه با رو به افزایش می باشد، فروگذار ننموده است.
 
وی گفت:امیدواریم با ارتقاء ناوگان دیالیز استان کرمانشاه که جزو بخشهای پرهزینه دانشگاه می باشد، گام مهمی در جهت تامین سلامت و رضایت خاطر این بیماران در استان برداشته شود.
 
۲۰ خرداد ۱۳۹۹ ۱۲:۰۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید