اخبار

نشست هیات رییسه دانشگاه در دانشکده بهداشت

نشست هیات رییسه دانشگاه در دانشکده بهداشت
نشست هیات رییسه دانشگاه صبح امروز در دانشکده بهداشت برگزارشد.
 
رئیس دانشگاه گفت: نظام سلامت در کرمانشاه هفته سختی را برای  مدیریت کرونا پشت سر گذاشت و هرچند موجب خستگی همکاران گردید اما با ایثار و از خود گذشتگی در این زمینه کار کردند.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر مرادی اظهار داشت:تخت های ویژه ای که راه اندازی کردیم در این چند روز به ما کمک کردند، یک بخش آی سی یو دیگر در بیمارستان آیت اله طالقانی با ۱۲ تخت راه اندازی شد.
 
ویهمچنین افزود: یک بخش مربوط به بیماران کرونا در بیمارستان امام حسین(ع)  آماده پذیرش بیماران شده است.
 
رئیس دانشگاه گفت:شهرستانها را به طور مرتب رصد می کنیم، در هفته گذشته در جوانرود شاهد افزایش بیماری بودیم و این مشکل ممکن است در هر شهرستان دیگری بروز نماید، اما باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که در نحوه خدمت، کمبود درمانی پیش نیاید.
 
دکتر مرادی گفت:سه دستگاه اکسیژن ساز جدید به استان وارد شده است، یک دستگاه در بیمارستان گلستان نصب شده که دستگاه قبلی به بیمارستان نسیم منتقل می شود؛ یک دستگاه در بیمارستان فارابی مستقر گردید و یک دستگاه دیگر نیز در این بیمارستان آماده خدمت می شود همچنین با توجه به نیاز مرکز فارابی دستور خرید یکصد کپسول اکسیژن صادر شد.
 
وی افزود:تلاش بیشتر، پیگیری و پیش بینی در دستور کار دانشگاه قرار دارد و پیش بینی را مهم ترین رکن در این زمینه می دانیم.
 
به گفته وی تعداد آزمایش های تشخیص قطعی در استان به زودی به بیش از یک هزار مورد خواهد رسید.
 
دکتر مرادی گفت:باید بر رعایت نکات بهداشتی و حفاظتی در کلینیک ها، آزمایشگاه ها و مطب ها نظارت بیشتری صورت بگیرد و هیچ بیماری بدون ماسک وارد این محیط ها نشود و با نوبت دهی اینترنتی و تعیین ساعت حضور مشخص ساعت انتظار آنان کوتاه شود.
 
۲۵ خرداد ۱۳۹۹ ۱۲:۵۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید