اخبار

پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت روز بهورز

پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت روز بهورز
رییس دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه روز بهورز را تبریک گفت . متن پیام بدین شرح است :
 
به نام خدا 
 
ساختار کارآمد شبکه و توزیع مناسب خدمت در تمامی روستاها، نقش بسیار موثری در پاسداری از سلامت داشته و امور روزانه با دقت و جدیت توسط همکاران حوزه بهداشت به ویژه بهورزان به اجرا در می آید .
 
علاوه بر آن، بروز بحران های متعدد طی چند سال گذشته همچون زلزله ، سیل و اخیرا اپیدمی کرونا،  موجب پررنگ تر شدن و درک شایستگی بیشتر بهورزان این مدافعان صادق سلامت گشت.
 
این روز فرصت مناسبی است تا از همه بهورزان به دلیل تلاش های ارزشمندشان صمیمانه تقدیر نموده و بر تعامل و ارتباط صمیمانه با گیرندگان خدمت و نیز سایر افراد و نهادهای موثر در حوزه سلامت برای ارتقای روز به روز تندرستی در جامعه تاکید کنم.
 
۱۲ شهریورماه، روز بهورز را به همه بهورزان عزیز و زحمتکش که در روستاها و مناطق دور و نزدیک استان و در جبهه نخست خدمات بهداشتی به مردم،  به ویژه قشر مولد روستاییان در تلاش دائمی و همیشگی هستند، تبریک گفته و با توجه به این که اپیدمی کرونا و گسترش این ویروس ، بیشتر دامنگیر مراکز جمعیتی و بخصوص شهرها شده ، و نیز وستاها را نیز در معرض تهدید قرار داده است، از آنان می خواهم همچنان هشیارانه و با آگاهی ، موضوع را رصد کرده و مشکلات مربوط به کووید ۱۹ را به طور جدی مدیریت نمایید.
 
امیدوارم همواره سلامت و پیروز بوده و همواره با افتخار و سربلندی،  به مردم در حوزه سلامت خدمت کنید.
 
دکتر مرادی 
رییس دانشگاه‌
 
۱۳ شهریور ۱۳۹۹ ۱۲:۲۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید