اخبار

تلاش دانشگاه برای جذب بیشترسهمیه استان برای فعالان حوزه سلامت درطرح مشوق بیمه ای ​

تلاش دانشگاه برای جذب بیشترسهمیه استان برای فعالان حوزه سلامت درطرح مشوق بیمه ای ​
 
 مسئول کارآفرینی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در گفتگو با میز خبر روابط عمومی دانشگاه با بیان اینکه یکی از برنامه های حمایتی دولت  حمایت از اشتغال کارگاه های اقتصادی بخش خصوصی و تعاونی، طرح مشوق های بیمه ای است گفت: این طرح به منظور تشویق و ترغیب کارفرمایان برای به کارگیری فارغ التحصیلان دانشگاهی است.
 
محمد رشیدی گفت:در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ازفعالان بخش خصوصی سلامت  به شیوه های حمایت می شود ،در این راستا دانشگاه  قصددارد بیشترین جذب را در طرح مشوق بیمه ای  برای فعالان حوزه سلامت داشته باشد.
 
وی اظهار داشت:در این طرح حق بیمه سهم کارفرما به علاوه سه درصد سهم بیمه بیکاری(جمعاً به میزان ۲۳ درصد حداقل دستمزد تعیین شده از سوی شورای عالی کار) مربوط به نیروی کار جدید جذب شده حداکثر تا دو سال، ماهانه از سوی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی به حساب کارفرما مستقیماََ واریز می‌شود.
 
به گفته وی با بهره گیری از طرح مشوق بیمه ای، کارفرمایان می توانند هر میزان نیروی کار جدید مورد نیاز خود را بدون محدودیت جذب کنند.
 
محمد رشیدی عنوان کرد:شرایط کارفرما جهت بهره مندی از مزایای این طرح ، داشتن مجوز فعالیت از مراجع رسمی کشور، دریافت کد کارگاهی تامین اجتماعی و ثبت نام در سامانه مشوق بیمه ای به آدرسMoshavegh.mcls.gov.ir می باشد.
 
به گفته این مسئول شرایط نیروی کار این طرح نیز ، داشتن تحصیلات لیسانس و بالاتر، داشتن سن کمتر از ۳۸ سال(مدت زمان خدمت وظیفه به حداکثر سن افراد ذکور اضافه می شود) و حداکثر سابقه بیمه ۳۶ ماه است.
 
اینجا مرجع رسمی اطلاعات و آگاهی در استان کرمانشاه پیرامون بیماری کرونا است🔻
ID@k_health
 
۱۳ دی ۱۳۹۹ ۱۱:۱۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید