اخبار

انتخابات شورای صنفی دانشجویان با مشارکت حداکثری برگزار شد

انتخابات شورای صنفی دانشجویان با مشارکت حداکثری برگزار شد
 
مدیر امور دانشجویی دانشگاه گفت: انتخابات شورای صنفی دانشجویان بر اساس یک برنامه ریزی دقیق و زمان بندی شده، مطابق آیین نامه و مصوبات شورای نظارت، در ۱۴ واحد صنفی شامل ۹ دانشکده و ۵ مجموعه خوابگاهی(خواهران و برادران) برای اولین بار به صورت الکترونیکی برگزار شد.

 

سعید کریمی خو در گفتگو با میز خبر روابط عمومی دانشگاه اظهار داشت: شورای صنفی فرصتی است که در آن دانشجویان می توانند با انتخاب نمایندگان شایسته و مسئولیت پذیر، در تصمیم گیری های مهم نقش اساسی و تایید کننده داشته باشند.

 
وی اظهار داشت: تشکیل شورای صنفی برای دانشگاه نیز یک فرصت است، چرا که با مشارکت و همکاری شورای صنفی، می توان برنامه ها و تدابیر مناسب تری را برای ارائه خدمات به دانشجویان اتخاذ کرد.
 
به گفته وی این مدیریت برای تشکیل شوراهای صنفی دانشگاه در اواخر سال گذشته اقدامات اولیه خود را آغاز کرد و با برگزاری جلسات متعدد و تشکیل کمیته های اجرایی و کمیته نظارت بر انتخابات، کارهای اجرایی کلید خورد .
 
کریمی خو با بیان اینکه با تعیین خط مشی فرایند، جدول زمانبندی مراحل مختلف از اعلان و شروع ثبت نام تا پایان و اعلام نتایج تهیه شد گفت: هیئت اجرایی انتخابات در خصوص راهکارهای افزایش ضریب امنیت رای گیری، پیشنهادات خود را مطرح کردند تا با مشورت واحد فناوری اطلاعات مورد بررسی و اجرا قرار گیرد. 
 
وی با اشاره به اینکه دانشجویان این فرصت را داشتند تا در فضای مجازی و سایر بسترهای فراهم شده توسط دانشگاه تبلیغات کنند گفت: با توجه به شرایط کنونی و شیوع ویروس کرونا، با انجام رای گیری در فضای مجازی، دانشجویان توانستند بدون نیاز به مراجعه حضوری به باجه های اخذ رای، رای خود را ثبت کنند که این موضوع موجبات مشارکت بالای دانشجویان را فراهم آورد.
 
شایان ذکر است پس از اتمام فرایند رای گیری ،که با استقبال بی سابقه دانشجویان نیز مواجه شد، نفرات اول که حائز بیشترین آراء بودند به ترتیب به عنوان اعضای اصلی و یا علی البدل این شورا انتخاب شدند.
 
 
#هم_پیمان_تا_پایان_کرونا
 
اینجا مرجع رسمی اطلاعات و آگاهی در استان کرمانشاه پیرامون بیماری کرونا و واکسیناسیون است
ID@k_health
 
۳ خرداد ۱۴۰۰ ۰۹:۴۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید