اخبار

تولید نرم افزارهای مورد نیاز حوزه معاونت توسعه توسط تیم برنامه نویسی این معاونت

تولید نرم افزارهای مورد نیاز حوزه معاونت توسعه توسط تیم برنامه نویسی این معاونت

 

مسئول تیم برنامه نویسی حوزه معاونت توسعه دانشگاه از تولید نرم افزارهای مورد نیاز حوزه معاونت توسعه توسط تیم برنامه نویسی این معاونت خبرداد.

 

مهندس زهرا کرمی در گفتگویی با میزخبر روابط عمومی دانشگاه گفت: تیم برنامه نویسی حوزه معاونت توسعه در خرداد ماه ۱۴۰۰ تشکیل شده است و با فعالیت این تیم، نرم افزارهایی که مورد نیاز  این حوزه می باشد به جای خرید از شرکت های خصوصی و پرداخت هزینه های زیاد، توسط این تیم تولید می شود.

وی با بیان اینکه نرم افزارهای فوق در زمینه های windowz، web، Android نوشته می شود گفت: خوشبختانه ما طی این مدت کوتاه موفق به طراحی نرم افزارهای استخدام ، کارت شناسایی ، ثبت موتورهای احتراق داخلی ، نرم افزارقراردادها و بیمه تکمیلی شده ایم.

به گفته وی  تشکیل این تیم با حمایت های معاونت محترم توسعه و نیز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات در راستای فرمایش مقام معظم رهبری درخصوص تولید ، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها صورت گرفته است.

کرمی هدف از تشکیل تیم مذکور را علاوه بر تولید نرم افزارهای مورد نیاز حوزه معاونت توسعه دانشگاه، توانمندسازی کارکنان با استعداد در حیطه برنامه نویسی و نیز گسترش تیم برنامه نویسی با جذب نیروهای توانمند در حوزه مربوطه دانست.

گفتنی است پیش از این واحد تخصصی تولید نرم افزار در سطح دانشگاه وجود نداشته و هم اکنون این تیم متشکل از آقای مهندس مهدی جوادیان و خانم مهندس کرمی می باشد.

 

 

 

۶ اَمرداد ۱۴۰۰ ۱۱:۰۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید